Reply To: Footnotes

#63395
P Kosterman
Member

David, thanks. I will try to run the the script. I will let you know…

Gert, ik zie dat je uit Brussel komt, dus dan kan ik makkelijk nederlands praten. Ik hoop dat in de nieuwe update er meer aandacht geschonken wordt aan de basis elementen van ID en niet de media kant van ID. Verder werkt het programma prima, maar de noten en tabellen zijn verschrikkelijk. Bij een paar nootjes maakt het niet zo veel uit dat je wat handmatig moet doen, maar als je er een paar honderd heb, is dat een ander verhaal.

This article was last modified on October 17, 2012

Comments (0)

Loading comments...